Известие

Collapse
No announcement yet.

Аларма Проблем!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аларма Проблем!

    Колеги алармата ми на 156 я намокрих докато мих джигателя (за пръв път ми беше) и нали пали си работи си колата и за цукам алармата и като по4наха некжи зжуци прекусжания ужаст:х и свалих я подсуших я и я включих и цъкам коп4ето закючва ч и след 10 секунди започва да свири пак я свалих и разглобих вече я суша 10 часа но от какво може да го прави? и има ли варянт да сменя звъукът при вклиучването и изкл. на алармата гледам има някъкви избирачи и 2 потенциометъра. Мерси!

  • #2
    Първо кажи модела на алармата.
    Както описваш нещата това ми наподобява италианска аларма Gamma. Ключетата неги пипай. Те са за избори на различни настройки на алармата и после неможеш ги подреди както са били . Потенциометрите също единия трябва да е за шоковия датчик другия за ултразвуковия.
    Най добре разглоби алармата и с четка за зъби и спирт измий хубаво окиса който се е получил по платките. Ако и това не помогне трябва да търсиш помощта на някой алармаджия.
    Alfa 75 2.5 QV
    Alfa 147 1.9JTD face

    Comment


    • #3
      На алармата пише GT 21 Отзад има ключалка за вкл. и изкл. има 1 бяла букса с много пинчета и още 3 отделни с по 2 пин4ета монтира се пред двигателя от лявата страна на купето има фабрично заварени планки за нея.

      Comment


      • #4
        GT са италиански много добри аларми. Разгшобявай и давай със спирта. Окиса е проводим и затова се възбужда алармата. Дано не се е прекъснало някое краче на елемент но за един два дена е малко вероятно плюс това се окислява само докато има ток в алармата. Ако си я свалил бързо последици неби трябвало да има.
        Превключвателите и потенциомеърите неги пипай.
        Сори за правописа ама от телефона понякога ми е трудно да нацелвам клавиатурата
        Alfa 75 2.5 QV
        Alfa 147 1.9JTD face

        Comment


        • #5
          Така да се каже разбирам от компютри но не и от аларми та имаше батерии вътре последователно свързани и по моя преценка трябва да са 12 Волта но мултицепта измети 1.3 като 1 батерия беше адски разпукана и надута та имасхе окис между - на крачето за проводника на батерията и 1 диод та го изтърках и реших направо да разпоя батерията защото тя за нищо не става та сега въпроа е аз хубаво ще му изтъркам окисите но тая батерия нали е ако я крадат като махнат акомулатора да продължи да пиука следователно е паралелно свързана с акомулатора демек и без нея алармата ще работи защото ако е последожателно свързана към нещо което е 95% невъзможно значи има варянт да не протече ток и да не тръгне? Мерси много!

          Comment


          • #6
            Колеги, aз дa не отвaрям новa темa ще пишa тук. Колaтa ми е с центрaно и с дистaнционни и преди време реших дa и рaзглобя дистaнционното, понеже не ловеше добре и дa и сменя бaтерийте. Смених ги отидох при колaтa, цъкaм и нищо, въобще не се отключвaше!? Тa въпросa ми е кaк могa дa го опрaвя товa без дa си купувaм ново центрaлно? В дистaнционното е проблемa, знaм го, но кво ли не прaвих с него, но неще и неще....


            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от David Singh Покажи съобщение
              Така да се каже разбирам от компютри но не и от аларми та имаше батерии вътре последователно свързани и по моя преценка трябва да са 12 Волта но мултицепта измети 1.3 като 1 батерия беше адски разпукана и надута та имасхе окис между - на крачето за проводника на батерията и 1 диод та го изтърках и реших направо да разпоя батерията защото тя за нищо не става та сега въпроа е аз хубаво ще му изтъркам окисите но тая батерия нали е ако я крадат като махнат акомулатора да продължи да пиука следователно е паралелно свързана с акомулатора демек и без нея алармата ще работи защото ако е последожателно свързана към нещо което е 95% невъзможно значи има варянт да не протече ток и да не тръгне? Мерси много!
              Акомулаторната батерия вътре е ПАРАЛЕЛНО не последователно вързана с акомулатора на колата. Ако я махнеш алармата ще си работи без проблем просто няма да имаш автономно захранване ако откачат акомулатора или прережат кабелите на алармата тя няма да писка. Имайки предвид възраста на ГТ алармите мога да ти гарантирам че батериите вътре са били одавна за смяна. Просто живота на едни такива акомулаторни батерии е 4-5 години след това просто не разчитай на тях. Попринцип може да си купиш подобни батерии от някой магазин за електроника ( трябват ти 10 клетки ) и да си ги замениш ако държиш на автономното захранване.

              grenlould за дистанционно в ключа ли говориш или за допълнително дистанционно. Попринцип дистанционните които са заводските в ключовете са доста здрави проблеми правят обикновенно бутончетата или се разпоява гнездото на батерията. Най добре или при някой алармаджия който си разбира от работата и предполагам че ще може да ти ремонтира дистанционото. Едно презапояване на цялата платка в повечето случаи оправя нещата.
              Last edited by mrwrong; d.m.y г., 11:36.
              Alfa 75 2.5 QV
              Alfa 147 1.9JTD face

              Comment


              • #8
                отивам да четкам със спирта и ще видим какво ще става

                Comment


                • #9
                  зглобих ч и са ептеннеще да тругнениквипризнаци за живот:х

                  Колега, моля положи малко старание в писането! Тук е форум, а не чат.
                  Last edited by tonov; d.m.y г., 22:35.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mrwrong Покажи съобщение
                    Акомулаторната батерия вътре е ПАРАЛЕЛНО не последователно вързана с акомулатора на колата. Ако я махнеш алармата ще си работи без проблем просто няма да имаш автономно захранване ако откачат акомулатора или прережат кабелите на алармата тя няма да писка. Имайки предвид възраста на ГТ алармите мога да ти гарантирам че батериите вътре са били одавна за смяна. Просто живота на едни такива акомулаторни батерии е 4-5 години след това просто не разчитай на тях. Попринцип може да си купиш подобни батерии от някой магазин за електроника ( трябват ти 10 клетки ) и да си ги замениш ако държиш на автономното захранване.

                    grenlould за дистанционно в ключа ли говориш или за допълнително дистанционно. Попринцип дистанционните които са заводските в ключовете са доста здрави проблеми правят обикновенно бутончетата или се разпоява гнездото на батерията. Най добре или при някой алармаджия който си разбира от работата и предполагам че ще може да ти ремонтира дистанционото. Едно презапояване на цялата платка в повечето случаи оправя нещата.
                    Не, не в ключa....колaтa е преди "Facelift" отделно дистaнционно. Смених му бaтериите и до тaм, сегa е неизползвaемо.... Ще видя и aз къде могa дa го зaнесa по нaшиaт крaй, че все време не ми остaвa.


                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
                      Не, не в ключa....колaтa е преди "Facelift" отделно дистaнционно. Смених му бaтериите и до тaм, сегa е неизползвaемо.... Ще видя и aз къде могa дa го зaнесa по нaшиaт крaй, че все време не ми остaвa.
                      Отиди при някой алармаджия да я погледне. Така или иначе ако не става пак трябва да ходиш при такъв за да ти сложи нова.
                      Alfa 75 2.5 QV
                      Alfa 147 1.9JTD face

                      Comment

                      Working...
                      X